Order Form

Name:
Email Address:
Mobile No :
Items Code:
Quantity
Delivery address:
Remarks:

This online form was provided by Freedback.

Friday, February 22, 2013

Susu Kambing Berkolagen Yang Hebat!



Kami mencari Distributor yang ingin berjaya dalam business jualan Susu Kambing Berkolagen ini. Bagi yang ingin berjaya sila call saya untuk mendapatkan maklumat harga, yang sudah pastinya membawa keuntungan yang lumayan!!

Produk ini sangat laris dan berkesan. Semua pengguna produk ini berpuas hati dengan hasil yang memberansangkan dalam masa seminggu. 




Kelebihan Susu Kambing Berkolagen:

Mencerah, mencantikkan dan, meremajakan kulit wajah dan tubuh. Membantu merawat dan mengurangkan jeragat dan jerawat di wajah. Memberi kecergasan pada minda dan meningkatkan metabolisme tubuh (boleh untuk menurunkan berat badan), Membantu menyembuhkan penyakit demam kuning, Memulihkan tenaga batin, Membantu mengawal penyakit gastrik dan ulser perut, Membantu merawat penyakit kulit, Membantu mengawal dan merawat penyakit lelah. Membantu mengurangkan simpton sakit gout. Dapat mencegah dan merawat kencing manis. Minum susu kambing adalah sunnah nabi dan merupakan minuman para anbiya. Kebaikan kolagen Penuaan merosakkan kolagen dan seterusnya merosakkan kulit. Kolagen membentuk 70% daripada lapisan dermis kulit. Ia adalah bahan utama dalam kulit, tulang, rawan dan pelbagai tisu penghubung di dalam badan kita. Kolagen membantu pertumbuhan semula kulit baru serta mengekalkan kelembutan kulit. Di dalam sendi rawan, ia berfungsi sebagai kusyen untuk mengurangkan bebanan terhadap sistem struktur badan terutama pada pinggul, sendi dan lutut.


7 Hasil Kulit Cantik :

1. Kulit wajah berseri dan cerah
2. Kulit lebih anjal dan tegang
3. Kulit lebih halus dan gebu
4. Kulit lebih lembab
5. Kulit lebih licin serta kurang garis halus dan kedutan
6. Kulit lebih cepat sembuh dan pulih
7. Kulit kurang kesan kerosakan akibat sinaran matahari 

Bagi yang minat untuk menjadi Distributor, stokis atau pengedar, diskaun hebat diberikan. 

Call/SMS: 0128077803/013-5208005 

RM42.00 (Harga Jualan)

Testimony Pilihan: 


WAJAH TANPA MAKE UP 

Selepas mengambil lapan (8) paket susu kambing kolagen (2 kali sehari/pagi dan malam) terdapat perubahan pada diri saya. Saya mencuba susu kambing kolagen ini kerana saya ingin mencantikkan kulit wajah saya yang mempunyai banyak parut jerawat di bahagian pipi.

Hasil yang nyata, ramai kawan-kawan saya menegur yang kulit muka saya semakin putih dan tidak kemerahan lagi akibat parut-parut jerawat. Kawan saya ada juga menegur yang muka saya bertambah berseri sejak akhir-akhir ini.

Selain wajah yang lebih berseri, ada juga rakan-rakan yang menegur atas perubahan saiz badan saya yang semakin mengecil terutamanya di bahagian peha.

Walaupun saya belum sampai sekotak pengambilan susu kambing kolagen, perubahan pada diri saya amat memberansangkan. Rakan-rakan saya yang teruja dengan perubahan diri saya juga telah membeli 2 kotak setiap seorang kerana yakin akan produk susu kambing kolagen ini.


No comments:

Post a Comment